Foto link!!! - Reisverslag uit Alma-Ata, Kazachstan van Tom en Daan - WaarBenJij.nu Foto link!!! - Reisverslag uit Alma-Ata, Kazachstan van Tom en Daan - WaarBenJij.nu

Foto link!!!

Door: daanentom

Blijf op de hoogte en volg Tom en Daan

18 Maart 2011 | Kazachstan, Alma-Ata

Hallo allemaal!!

We hebben een link via de e-mail rond gestuurd en begrepen van sommigen dat de link niet werkt.

Bij deze nog een keer, werkt deze ook niet dan ga je gewoon naar www.photobucket.com en zoek je op tomjager (aan elkaar!!)

Succes mensen!!!!

• 18 Maart 2011 - 17:52

Oma Huisman:

wij hebben denk ik alle foto's gezien en hebben en klein beetje een beeld van hoe het daar is.
    vindt je het niet goed van ons????
    de groeten aan iedereen.

• 19 Maart 2011 - 15:13

Dick :

goed beziggg!

• 20 Maart 2011 - 09:43

André :

Dag mannen,
    Even vraagje; ik lees op het kaartje en lokatie Alma-Ata, als ik het wel heb is daar ook een hooglandbaan voor schaatsen. Veel wereldrecords zijn hier verreden. Ik had me niet gerealiseerd dat Almati daar in de buurt lag, of misschien wel precies het zelfde is.., dan zit je dus ook hoog. Hoe hoog zit je daar tov zeeniveau?
    Het is nog bar winter zie ik terwijl wij intussen van de voorjaarszon genieten. Jullie vermaken je wel weet ik. Vandaag ga ik in gedachten even meeproosten. Ik lust vanmiddag ook wel een biertje. Veel plezier verder!!
    Groet, André

• 21 Maart 2011 - 05:30

Tom:

He andere!!

Leuke verjaardag gehad??!!

Je hebt helemaal gelijk, vroeger heette het Alma-ata en nu gewoon Almaty!!
    We zitten hier op ongeveer 700 meter hoogte en kijken tegen bergen van ongeveer 4,5 kilometer hoog.

Dus.... een leuke uitzicht s'morgens in de keuken=))))

Groeten