We leven nog - Reisverslag uit Alma-Ata, Kazachstan van Tom en Daan - WaarBenJij.nu We leven nog - Reisverslag uit Alma-Ata, Kazachstan van Tom en Daan - WaarBenJij.nu

We leven nog

Door: daanentom

Blijf op de hoogte en volg Tom en Daan

18 Mei 2011 | Kazachstan, Alma-Ata

Goeiedag,

Tijd voor weer eens een verhaaltje, we leven nog hoor!! Hier in KZ gaat alles zijn gangetje we zijn lekker in de weer met het verslag en diverse andere activiteiten. Afgelopen weekend een mooi weekend gehad, we zouden zaterdag helpen met kunstmeststrooien en moesten dus vroeg op. Aangezien we vrijdags eigenlijk alteid even naar Guns n Roces gingen om een biertje te halen zouden we toch effuh een uurtje kijken optijd terug hadden we afgesproken !!!! Bij binnenkomst begon de band net mooi te spelen. We raakte aan de praat met een aparte gezellige Nederlander. Toen begon de ellende (het werd al gezelliger) de lichten gingen weer aan en we konden bijna in een keer door te werk!!! Zaterdag natuurlijk een lekker dagje met de felle zon op je lichaam. Bij thuiskomst smiddag's wisten we beiden niet hoe snel we in bed moesten kruipen. Savonds een berichtje van die Nederlander: 21:00 uur Guns, we waren dus min of meer weer verplicht om naar het café te gaan.

Zondag zouden we ook weer aan het werk, een spuitmachine werkte niet goed dus vroeg Arie of we zin hadden om mee te gaan. Het ging al beter dan de dag ervoor, we werden pas wat later opgehaald dus dat voegde ons wel!! Een prachtige reis gehad van ongeveer 2 uur door het mooie landschap van Kazachstan.

Dit was het wel weer,
De groeten Tom en Daan