Ruim 4 weken in Kazachstan - Reisverslag uit Astana, Kazachstan van Tom en Daan - WaarBenJij.nu Ruim 4 weken in Kazachstan - Reisverslag uit Astana, Kazachstan van Tom en Daan - WaarBenJij.nu

Ruim 4 weken in Kazachstan

Door: daanentom

Blijf op de hoogte en volg Tom en Daan

19 April 2011 | Kazachstan, Astana

Goeiedag,

Dat we al ruim 10 dagen geen verslag hebben geschreven betekent niet dat we stil zitten. We zijn druk in de weer met ons verslag en dergelijke. Ook hebben we afgelopen week machines aangeschaft die we gaan gebruiken in Jabagaly op het land van Garry. Morgen vertrekken we richting Jabagaly zo'n 600 km hier vandaan. (Hopen dat we niet te vaak worden aangehouden hier onderweg, want dat is nog wel eens een probleem met Garry zijn rijstijl!!!!!!!) We vertrekken met ondersteuning van de aangeschafte Belarus en schijven-eg die op de vrachtwagen gaan, anders zou het nog een paar dagen duren voordat we aankomen. Verder vermaken we ons prima hier in Almaty, het weer is goed we lopen alle dagen in een korte broek.

Heimwee hebben we geen last van, gezelligheid genoeg hier in Almaty

De groeten.

• 19 April 2011 - 06:26

Alberta:

Hallo jongens. Nu dus echt de mouwen omhoog en de Belarus laten brullen. Ik weet zeker dat jullie zitten te popelen...Safe trip.
    Geniet ook van de natuur ter plekke!
    Kus

• 19 April 2011 - 10:49

Zuidbroek:

Hoi jongens,
    Goede reis voor morgen
    We zullen aan jullie denken
    Groetjes De oudjes

• 19 April 2011 - 13:30

Anne:

Leuk hoor, jongens!
    Veel succes en geniet ervan!

Kus Anne

• 19 April 2011 - 19:26

André:

Hoi Jongens,
    Heb even wat bijgelezen over jullie belevenissen. Ben best onder de indruk van wat jullie zoal doen en meemaken en ervaren hoe het ook kan gaan en je daar een mening bij vormt.
    Ik voel trots als ik denk wat jullie doen, zal wel plaatsvervangende trots zijn, voor jullie want mijn bijdrage of verdienste hieraan is natuurlijk helemaal nul. Waarom schrijf ik dit dan.., gewoon om je even te laten weten wat er door me heen gaat. Heb veel plezier en ben benieuwd hoe jullie het op de boerderij bij Garry gaan vinden. Tot een volgende keer..
    André

• 25 April 2011 - 10:51

Louise En Nico:

Hebben jullie daar ook zulk mooi weer, net als bij ons. En lekker op de trekker?

• 25 April 2011 - 23:07

Lotje!:

Owh!, ik begin je nu wel flink te missen or Tommetje! (jou ook wel or Danus ;)) Maar!! we zijn al bijna op de helft! Dan kan het aftellen beginnen ;)

Dikke kusjes! (L)

• 26 April 2011 - 19:39

Oltman & Gea:

Hoi jongens, ook wij genieten mee van jullie verslagen en de foto's. Soms zo levensecht geschreven, net of we er bij zijn (beetje fantasie gebruiken). Een update van hier: hartoperatie opa Schelto, hij voelt zich helaas nog niet heel goed - na bijna 6 weken sloeg de Superb alarm, hij mist zijn baasje, Oltman heeft de accu opgeladen en staat nu gereed voor Marjon om naar Polen te reizen - de mol/mollen in het gras is ons nog steeds de baas, nu zelf een tuinfrees gekocht (uiteraard via marktplaats) en kunnen we zelf het gras omwroeten.
    Wel, we zien uit naar het volgende reisverslag, benieuwd hoe het poten gaat daar. Groetjes, ook aan Garry.
    Oltman & Gea

• 26 April 2011 - 20:54

Jasper:

Moi Tom (en Daan),

mooie verhalen allemaal! al kan ik niet echt meepraten over de uiteelt ;)

Wel mooi om te horen dat jullie veel meemaken en nu weer naar een andere plek gaan.

Wij zijn afgelopen weekend een beetje verbrand, maar ook lekker bruin geworden.

vergeten jullie trouwens niet op koninginnedag in een oranje shirt blokfluit te spelen?

groet'n uut grunn,

Jasper

• 29 April 2011 - 20:07

Zuidbroek:

Hoi jongens
    Wij hebben net al de foto's bekeken van jullie avontuur.
    Wij zullen ze nog wel eens weer bekijken.tís wel bijzonder
    het lijkt daar net zo droog als hier met wat meer stenen, we zijn al 2 weken de tuin aan het sproeien en de aardappels staan hier al bijna in bloei in de tuin dan
    bedankt en de groeten en tot de volgende reactie. de oudjes