Aangekomen in Almaty!! - Reisverslag uit Alma-Ata, Kazachstan van Tom en Daan - WaarBenJij.nu Aangekomen in Almaty!! - Reisverslag uit Alma-Ata, Kazachstan van Tom en Daan - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Almaty!!

Door: daanentom

Blijf op de hoogte en volg Tom en Daan

14 Maart 2011 | Kazachstan, Alma-Ata

Hallo allemaal!!

Hier ff een kort verslag over onze reis.
Na een vertraging van ongeveer een uur vanwege een motor storing vlogen we richting Almaty. De vlucht was goed verlopen en we hebben ons goed kunnen vermaken in het vliegtuig. Na ruim 6 uur vliegen kwamen we aan in het witte en koude Almaty, even snel door de douane wat ons ook niet tegenviel waren we nu toch echt in Kazachstan. Het enige wat we nog moesten doen is onze koffers ophalen, dat ging allemaal goed totdat de koffers allemaal opgehaald waren en Daan 1 koffer nog niet had, die was er dus niet. Geen schone onderbroeken voor Daan vandaag, dan maar van Tom lenen he!! Altijd hetzelfde.
Eenmaal bij Garry aangekomen hebben we snel even een kopje koffie gedronken en zijn we om 08.00 lokale tijd eventjes gaan slapen.

Dit was het eerst en tot de volgende keer!!!!

• 14 Maart 2011 - 15:06

Niels En Marleen:

Heej Daantje!!!
    Gister reuni gehad van onze Costa Rica reis... Was wel een beetje leeg zonder onze Kazachstaanse reiziger!! Fijn dat je goed bent aangekomen en geniet ervan!!!
    Groetjes!!

• 14 Maart 2011 - 21:25

Opa En Oma Huisman:

hoi, fijn te horen dat je er bent.
    en dat we zo een beetje op de oogte mogen blijven.
    groetjes en veel succes

• 15 Maart 2011 - 13:47

Ruud:

Goed volk!
    kijk eens op: www.boertjesontour.nl

• 15 Maart 2011 - 14:34

Erwin En Sandra:

Hoi Daan (en TOM?)
    Wat leuk om jullie zo een beetje te volgen. Heel veel plezier daar.
    groetjes

• 15 Maart 2011 - 20:56

Roos:

Hee jongens!!

Goed om te horen dat jullie goed aangekomen zijn! Hebben jullie al wat te doen daar of ehh? Daan bedankt voor de link trouwens ;) het valt me al mee dat je internet hebt! Lekker trouwens van je koffer, zou ik een ramp vinden. Succes met alles!

Dikke kus!

• 16 Maart 2011 - 18:42

Alberta En Andre:

He jongens, geweldig om al wat foto's te zien. Hebben we direct een indruk. Ziet er inderdaad nog wel koud uit...brrrr...! Maar goed dat de wollen onderbroeken mee zijn... Vervelend Daan als je koffer foetsie lijkt, hoop dat ie alsnog terecht is. En nu op onderzoek wat Kazachstan voor jullie in petto heeft. Succes! X

• 17 Maart 2011 - 12:46

Rene En Rianne:

Hoi Daan!
    Dus heelhuids aangekomen! We dachten dat je daar lekker in je korte broek kon rondhuppelen, maar dat zit er niet in, zo te zien!
    Veel plezier daar en we houden je site in de gaten!
    Groetjes Rene en Rianne

• 17 Maart 2011 - 18:40

Louise En Nico:

Hoi mannen, wat een leuke foto's en wat heerlijk nog sneeuw. Leuk om te zien waar jullie verblijven. Daan een knuffel van een kale Jelle. Gister bij de kapper geweest. Je herkent hem niet meer. Ik zal een foto emailen.
    Kus, pap en mam

• 18 Maart 2011 - 11:54

Alberta :

Hoi Tom en Daan, de link werkt nu, super!!! Zie jullie genieten, heerlijk. Kus mams

• 19 Maart 2011 - 19:32

Nico:

wat leuk jullie foto's Vandaag was het hier ook prachtig voorjaarsweer . veel succes verder .

• 22 Maart 2011 - 18:35

Rogier Kaatee:

He Daan, vet man naar kazachstan! Wist helemaal niet dat jij daar heen ging, wat ga je daar precies doen?

gr Rogier

• 23 Maart 2011 - 13:42

Koen:

Jongens,

Gaat het daar een beetje?
    Daan redt je het een beetje zonder mam? Slaan jullie daar nog een voorraadje olie op voor de zekerheid.?
    Wat doen jullie voor de rest allemaal?
    Is het nog een beetje uit te houden om de hele tijd op elkaars lip te zitten?

Ik hoor het wel.

Groetjes je broer

• 09 April 2011 - 09:20

Corrie Vis:

Hoi Daan,
    Vanmorgen kwam ik je moeder tegen bij de supermarkt. En toevallig viel het me laatst op dat ik je nooit meer zag in het dorp. Enfin, ze vertelde me dat je dus in Kazachstan zit. Wat een eind weg zeg!! Maar wel onwijs leuk. Geniet er van. Een goede tijd daar en we komen elkaar vast wel weer eens tegen.
    Groeten, Corrie