Voorbereidingen - Reisverslag uit Winkel, Nederland van Tom en Daan - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Winkel, Nederland van Tom en Daan - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: daanentom

Blijf op de hoogte en volg Tom en Daan

08 Maart 2011 | Nederland, Winkel

Voorbereidingen Kazachstan

Voor onze reis hebben we een visum nodig. Kleine moeite dachten wij, maar dit bleek uiteraard anders! na ongeveer 10 mailtjes gestuurd te hebben en 10 Reacties gekregen te hebben in het RUSSICH vonden we het toch maar noodzaak om zelf naar de ambasade af te reizen. Een hele reis naar Den Haag voor 5 min. wat spullen inleveren. Maar goed dat nemen we voor lief, gisteren hebben we onze paspoorten inclusief visum opgehaald en een ticket geboekt!!

Aanstaande Zaterdag vertrekken wij in de namiddag richting de hoofdstad van KZ Almaty!! een reis van ongeveer 6,5 uur vliegen.

Nu maar even een paar schone onderbroeken bij elkaar zoeken zodat we die af en toe kunnen wissellen.

We houden jullie op de hoogte van de vorderingen......

Daan en Tom

• 10 Maart 2011 - 16:45

Befco Van Der T:

na mannuh
    heel veel plezier en maak der wat mooi's van he. oja nie terug komen met een vriendin icl hooftdoek he lopen er al zat van hier haha

mzzl

• 13 Maart 2011 - 15:18

Marjon:

Veel plezier daar! Niet teveel spleetoogjes pesten..

• 13 Maart 2011 - 18:57

Louise Van Langen:

Hoi mannen, vannacht werden wij wakker gebeld dat jullie goed waren aangekomen. Altijd weer een goed bericht. Alleen de koffer van Daan dat is vervelend. Ik heb Daan al een paar emails gestuurd. Misschien dat je kunt reageren. Groeten aan Gary en Agil en tot mails.

• 15 Maart 2011 - 19:57

Johan:

hoe smaakt de wodka in kazachstan?