Aangekomen - Reisverslag uit Maracaju, Brazilië van Tom en Daan - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Maracaju, Brazilië van Tom en Daan - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: daanentom

Blijf op de hoogte en volg Tom en Daan

14 December 2011 | Brazilië, Maracaju

Beste mensen!!

Zaterdag 10 december waren we vanuit Schiphol vertrokken naar Brazilië. Onze eerste bestemming was Rio de Janeiro, na ongeveer een kleine 12 uur vliegen over bijna allen maar zee waren we eindelijk geland in Rio. Alles verliep voorspoedig en snel, zelfs de paspoort controle en de mensen hier waren allemaal bijzonder vriendelijk. We moesten nog 4 uur wachten op onze volgende vlucht naar Campo Grande. Na een tijd gezeten te hebben en een tijdje in de rij gestaan te hebben bij het inchecken omdat het allemaal ongeorganiseerd was zaten we in het vliegtuig. De hele reis van bijna twee uur hebben we geslapen zowat. Aangekomen op Campo Grande, uitgestapt in de 25 graden om 01.00 uur!! We hebben onze koffers gepakt en de Fam. Spekken stonden al op ons te wachten. We hebben in de 2 uur autoreis wat gepraat, maar we waren al snel weer in slaap gevallen, rond 03.00 uur waren we aangekomen in Maracaju en gingen direct maar naar bed.
Dit was voorlopig eerst maar ons reisverslag en we hebben jullie laten weten dat we goed aan zijn gekomen. Tot nu toe bevalt het ons uitermate goed!!!

Groeten!!!!

• 14 December 2011 - 13:08

Garry Schrage:

Hee jongens,

Hardstikke mooi en wat een ervaringen, eerst bij ons in Kazakhstan en nu in Brazilie. Hoop ook veel foto's te zien.
    Succes met het project en veel plezier. Stay in touch...

Garry en Aigul

• 14 December 2011 - 15:52

Sicco Oosterhoff:

heee jongens!!!! mooi man:D weer een nieuw avontuur:P ik verwacht weer netzoveel verhalen en foto's. ik zal ook weer eens een nieuw verhaal schrijven:P was dr de laatste weken niet van gekomen... al die drukte hier in afrika:P

t lijkt me heel mooi om eem bij jullie op bezoek te komen, als de tijd en de portemonee t toe laat:P maar dat zal wel weer niks worden uiteindelijk. eerst hier nog maar eem wat van t land bekijken.

Veel plezier daar:)

• 14 December 2011 - 18:50

Louise Van Langen:

Lieve Daan,

We zijn ontzettend blij dat jullie goed zijn aangekomen. Heel veel plezier en succes gewenst!

De familie van Langen

• 14 December 2011 - 19:21

Alberta:

Lieve Tom,
    Ik keek stiekem al weer uit naar jullie eerste berichtjes... wat fijn te lezen dat het uitermate goed gaat!!! Nu al... heel veel plezier met elkaar.
    Kus x

• 14 December 2011 - 19:38

Ellen Beers:

Hey Daan,
    Wat weer een avontuur, veel succes en genieten hoor.
    We zijn jaloers op de temperatuur daar. Voor vrijdag wordt hier sneeuw verwacht.
    We wachten jullie volgende verslag met spanning af.
    Groetjes,
    Familie Beers

• 15 December 2011 - 07:20

Anke Visser:

Hee! Super gaaf man, brazilie! Gaan jullie daar doen dan? Afstuderen? Heel veel succes en vooral veel plezier! Groetjes anke vanuit nieuw zeeland ;)

• 15 December 2011 - 15:02

Lotje!:

Heeej Tommetje en Daan!

Gelijk al weer heerlijk om zo'n verhaaltje te lezen! Geniet keihard daar! Keep me posted!

Dikke zoenen! <3

Ps, dr moet een mega vet feest in Rio de Janeiro zijn op NYE!! :D Tip ;)

• 15 December 2011 - 18:24

Van Der Tie:

hey mannuh

ik zie het al jullie gaan daar onwijs genieten.
    we missen nu alweer de gezelligheid dus hopen dat de 4 maanden gouw voorbij zijn want dan gaan weer laggen haha. mannuh plezier en kijk uit he

gr jeroen

• 17 December 2011 - 11:27

Zuidbroek:

eerst alles even laten bezinken.
    het was goed nieuws dat jullie goed zijn aangekomenen een jet lek is niet zo erg als een flinke kater.
    Het zal wel vreemd zijn met de hoge temperaturen en dan straks kerst te vieren.ben benieuwd wat er op het land te zien is en in welk stadium
    Wij zijn druk met de voorbereiding om het weer een beetje gezellig te maken
    voor kerst hier. groeten uit zuidbroek aan iedereen

• 17 December 2011 - 13:07

Andre':

Hi Guys,
    Wauw... wat een zwaar leven met zulke temperaturen en ongetwijfeld goed gekoeld bier..
    en dan hieronder nog tips over goede feesten... je zou haast vergeten dat je aan het afstuderen bent...
    Grande plezante!!!
    Andre'

• 10 Januari 2012 - 12:41

Ria Spekken:

Beste Daan,

Leuk om zo je reisverslag te lezen.
    Temeer omdat het voor ons heel herkenbaar is.
    Wij zijn daar afgelopen mei/juni geweest.
    Je zit namelijk bij m'n broer en schoonzusje ++++.
    Doe iedereen maar de groetjes van ons.
    En wij wensen je een leerzame en mooie tijd toe.
    Thijs en Ria Ligthart-Spekken
    Nieuwe Niedorp